• 17-03-2010, 16:08:26
    #1
    Arkadaşlar V7 scriptim için ddizi -dizi-izleyin bu sitelerden video çekecek bot yazdırmak istiyorum.Uygun fiyatlı olursa sevinirim.
    Ödeme iş bankasından havale olucak.
    Yapabilecek arkadaşlar yardımcı olursalar sevinirim.
  • 17-03-2010, 22:55:18
    #2
    https://www.r10.net/script-satisi/539...dizi-botu.html

    Konuma bakabilirsiniz. Ödemeden 1 saat içinde sorunsuz teslim edilir.
  • 18-03-2010, 16:39:54
    #3
    Belirttiğiniz botlar elimde mevcut, uygun fiyata scriptinize entegre edebilirim halen botu yazdırmadıysanız pm atmanız yeterli.