• 09-03-2010, 01:05:50
    #1
    Merhaba,

    Asp script işimiz için bu işten iyi anlayan bir arkadaş arıyoruz.

    Lütfen ulaşırsanız seviniriz.

    Teşekkürler.
  • 09-03-2010, 01:07:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Perspective isimli arkadaşı öneririm tanıdığımdır asp den iyi anlar istersen irtibata geç
  • 09-03-2010, 01:08:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pm ile iletişim bilgilerimizi gönderiyorum
  • 09-03-2010, 01:40:25
    #4
    Arkadaşla görüşülüp anlaşılmıştır.