• 10-02-2010, 17:00:38
    #1
    arkadaşlar
    http://www.ankara.net/ bu tür bi script alıcam.tasarım ve özellikleri full olmasını istiyorum.kredi kartı ile üyelik işlemleri vb. işlevleri olucak.ankaradan olan arkadaşlar ile yüzyüzede görüşebiliriz.sağda solda marez beş kuruş etmez scriptleri teklif edip oyalamayın.mümkünse kendi yazılımınız olsun.
    bütçe soracak arkadaşlar olucaktır.bütçe problem değil sizlerden teklifleri bekliyorum sadece.

    script php olacaktır.
  • 10-02-2010, 19:25:49
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    varsa bende ariyom boyle bişey
  • 10-02-2010, 19:28:31
    #3
    sıfırdan isterseniz istediğinize göre php ile yazabilirim.. detay için lütfen p.m atınız.
  • 10-02-2010, 20:56:48
    #4
    arkadaşlar konuda hazır olan bi scripti alacağımı yazdım.süre kısıtlı olduğu için böyle yazdım..
  • 11-02-2010, 01:57:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bu scriptin hazırı ***** değil mi zaten :S
  • 11-02-2010, 02:01:15
    #6
    mustaYfa85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu scriptin hazırı ***** değil mi zaten :S
    o nasıl bi cümle hocam her hazır scripte marez gözüylemi bakıyosunuz.
  • 11-02-2010, 02:14:25
    #7
    https://www.r10.net/script-satisi/522...rri-burda.html

    yukarıdaki konudaki script işinizi görür sanırım.

    Satan arkadaş çok ilgili sağolsun. Tüm desteğini sağlıyor..

    mustaYfa85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu scriptin hazırı ***** değil mi zaten :S
    paket satış halinde olan script'i yapımcısı satıyorsa *arez midir sizce
  • 11-02-2010, 03:11:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    emre_42@msn.com eklerseniz yardımcı olabilirim. Elimde bir adet var profesyonel sayılır.
  • 11-02-2010, 03:26:22
    #9
    LineBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/script-satisi/522...rri-burda.html

    yukarıdaki konudaki script işinizi görür sanırım.

    Satan arkadaş çok ilgili sağolsun. Tüm desteğini sağlıyor..



    paket satış halinde olan script'i yapımcısı satıyorsa *arez midir sizce
    evet arkadaş ile görüşmüştüm.teşekkürler ilginiz için.
    Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emre_42@msn.com eklerseniz yardımcı olabilirim. Elimde bir adet var profesyonel sayılır.
    demoyu atarsanız ona göre dönüş yapayım hocam.