• 31-01-2010, 22:44:55
    #10
    pm gönderildi. bilginize.
  • 01-02-2010, 07:59:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    anlaşılan kullanmıyacaksınız pm attım
  • 01-02-2010, 12:22:47
    #12
    Şuan işler yoğun site yapımına pek ilgilenemiyoruz ama sadece script kısmını arıyorum. Tasarlamaları ben yapmayı düşünüyorum. İlgilenip döneceğim.
  • 02-02-2010, 02:23:40
    #13
    Size PM yolladım ancak herhangi bir şekilde geri dönüş olmadı ??