• 14-01-2010, 03:37:10
    #1
    Arayış Sona Ermiştir..Teşekkürler
  • 14-01-2010, 15:40:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    PM Gönderilmiştir.
  • 21-01-2010, 00:11:07
    #3
    Konu Günceldir..
  • 21-01-2010, 01:53:14
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/script-satisi/522...El%FDk+scripti

    başlığımızı görmediniz sanırım hocam bi inceleyin isterseniz.
  • 21-01-2010, 02:04:02
    #5
    Gördüm Hocam açıkçası tasarımını pek beyenmedim..Chrome'den baktım..Özellikle yazı karakterleri ve butonlar çok itici geldi bana..İşlevselliği konusunda fikrim yok gezip dolaşmadım..
  • 21-01-2010, 02:33:25
    #6
    peki hocam. tasarımı özel yaptırabilirsiniz. önemli olan yazılımı bulmak. neyse herkesin görüşüne saygımız var umarım bulursunuz aradığınızı.
  • 21-01-2010, 02:50:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    pyromus 'un scriptlerine güzel tasarımlar yapılıyor. Bakınız: ciqciq.com
  • 24-01-2010, 19:54:49
    #8
    Konu Günceldir.
  • 04-02-2010, 13:03:05
    #9
    Forumdan bu konu için 2dir anlaşıyorum ama adamlar fos çıkıyor, 1 hafta sonra kayboluyorlar..Kaybolmayan ve sözünde duran düzgün bir arkadaşla anlaşmak istiyorum..