Gördüm Hocam açıkçası tasarımını pek beyenmedim..Chrome'den baktım..Özellikle yazı karakterleri ve butonlar çok itici geldi bana..İşlevselliği konusunda fikrim yok gezip dolaşmadım..
Forumdan bu konu için 2dir anlaşıyorum ama adamlar fos çıkıyor, 1 hafta sonra kayboluyorlar..Kaybolmayan ve sözünde duran düzgün bir arkadaşla anlaşmak istiyorum..