facebook uygulama yazdırcağım. yalnız bu konu hakkında ilgim yok. bu konuyu tamamen bilen kişi yazarsa ilerde sıkıntı yaşamayız. ödeme konusunda basit bir şey olcağı için en uygun arkadaşa yaptırcağım.