• 31-12-2009, 03:10:52
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Merhabalar;

    Toplu Mailing Yapan Bir Firmayız. Program İle Gönderim Yapmaktayız. Yeni Yıl İçin Sistem Değişikliği Yapmayı Planlıyoruz. İstediğimiz Sistem;

    - Üyelik Sistemi

    - Kredi Sistemi

    - Üye Panelinden Girip Kredisi Kadar Mail Gönderimi Yapacağı Bir Mail Gönderim Paneli

    - Gönderilen Maillerin Okundu Okunmadı Raporları Vb Grafiklerini Veren Panel

    Örnek Olarak;

    www.mailofisi.com
  • 31-12-2009, 10:18:53
    #2
    root@poisnet.net eklerseniz bir görüşelim