Merhabalar;
Toplu Mailing Yapan Bir Firmayız. Program İle Gönderim Yapmaktayız. Yeni Yıl İçin Sistem Değişikliği Yapmayı Planlıyoruz. İstediğimiz Sistem;
- Üyelik Sistemi
- Kredi Sistemi
- Üye Panelinden Girip Kredisi Kadar Mail Gönderimi Yapacağı Bir Mail Gönderim Paneli
- Gönderilen Maillerin Okundu Okunmadı Raporları Vb Grafiklerini Veren Panel
Örnek Olarak;
www.mailofisi.com
Mail Gönderim Sistemi
1
●306
- 31-12-2009, 03:10:52Eposta Aktivasyonu Gerekmekte