• 24-12-2009, 20:04:08
    #10
    Arkadaşlar çok fazla birşey istemiyorum ufak bir değişiklik için 50-100 lira gibi fiyatlar göndermeyin.
    Konularınızda 20 liraya bot yazıyorsunuz,geliştirme işi için 50-100 lira fiyat istiyorsunuz. el insaf....

    insaflı bir arkadaş hala aranmaktadır..
  • 24-12-2009, 21:17:25
    #11
    vm attım.
  • 25-12-2009, 01:18:56
    #12
    pm atanlara dönüş yaptım arkadaşlar.
  • 25-12-2009, 03:27:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilir miyim sorunu uygun fiyata halledebilirim