• 06-11-2009, 01:29:08
    #10
    r19
    Üyeliği durduruldu
    memin100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bu insanlar bilişim suçlarında çalışan insanları ne zannediyolar. Devlet dairelerinde gördükleri memurlarla karıştırıyorlar. Kardeşlerim emin olun bilişim suçlarında çalışan memurlar türkiyenin en iyilerinden ve çoğu bil. mühendisi. Bole basit şeylerle aldatabileceğinizimi zannediyosunuz...
    o siteye girmek isteyeni atıyor siteden istediğiniz bi siteye
    Oyun oynayanlar bilirler yabancılar Türkiye iplerini yasaklıyorlar çözümde bulunamadı.
  • 06-11-2009, 01:31:36
    #11
    Teşekkürler Arkadaşlar
  • 06-11-2009, 01:36:02
    #12
    adam böyle bi eklenti varmı, varsa kaça yaparsınız diye konu açmış, bilişim suçlarından mahkeme koridorlarına kadar gitmiş konu

    "r10 webmaster"
  • 06-11-2009, 02:14:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam böyle bi eklenti varmı, varsa kaça yaparsınız diye konu açmış, bilişim suçlarından mahkeme koridorlarına kadar gitmiş konu

    "r10 webmaster"
    Napalım olmayan bişey için amelelerin para kazanmasını mı sağlayalım ?

    r19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o siteye girmek isteyeni atıyor siteden istediğiniz bi siteye
    Oyun oynayanlar bilirler yabancılar Türkiye iplerini yasaklıyorlar çözümde bulunamadı.
    Sen dalga geçmiyorsun dimi cidden ya ?
  • 06-11-2009, 05:46:32
    #14
    Üyeliği durduruldu
    )))))))
  • 06-11-2009, 08:36:32
    #15
    Misafir
    r19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o siteye girmek isteyeni atıyor siteden istediğiniz bi siteye
    Oyun oynayanlar bilirler yabancılar Türkiye iplerini yasaklıyorlar çözümde bulunamadı.


    bu guzeldi iste
  • 06-11-2009, 23:41:45
    #16
    r19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o siteye girmek isteyeni atıyor siteden istediğiniz bi siteye
    Oyun oynayanlar bilirler yabancılar Türkiye iplerini yasaklıyorlar çözümde bulunamadı.
    Kardeş sen hayal alemindesin herhalde ben ulaştırma bakanlığına bağlı bi A.Ş de yazılımcıyım ve bulunduğum yerden türkiyedeki bütün yasaklı sitelerde dahil olmak üzere giriyorum. Ki proxy denilen bişey var veya sabit ip denilen bişey var biliyosunki verdiğiniz bu ip blokları haricinde bi sürü daha ip bloğu var. Bilip bilmeden herkez konuşur olmuş
  • 07-11-2009, 01:18:27
    #17
    Üyeliği durduruldu
    memin100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş sen hayal alemindesin herhalde ben ulaştırma bakanlığına bağlı bi A.Ş de yazılımcıyım ve bulunduğum yerden türkiyedeki bütün yasaklı sitelerde dahil olmak üzere giriyorum. Ki proxy denilen bişey var veya sabit ip denilen bişey var biliyosunki verdiğiniz bu ip blokları haricinde bi sürü daha ip bloğu var. Bilip bilmeden herkez konuşur olmuş
    Demek ki bakanlıkdaki yazılımcılarda salak değilmiş gördüğümüz üzere =)