• 15-10-2009, 23:36:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    iptal
  • 16-10-2009, 02:04:37
    #2
    Herşey güzel umarım bulursunuz. Fakat tek sorun ön ödeme koşulu. Ön ödeme yapılmadan kimsenin kabul edeceğini düşünmüyorum!
  • 16-10-2009, 02:22:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba;

    Ödeme koşullarında değişikliğe gitmeye karar verirseniz teklifimi iletebilirim. Malum, güven her iki taraf için de sağlanmalıdır. İyi çalışmalar.
  • 16-10-2009, 02:56:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Zaten bu şekilde Mustafa kardeşiminde dediği gibi kimse çalışmak istemez.

    Bence yeniden değerlendirmeye alın.
  • 16-10-2009, 09:16:18
    #5
    Misafir
    Bu sartlari ben proje anlasmasi yaparken uyguluyorum,
    umarim size de bir isik verir.

    iyi calismalar


    Script Yazdırırken göz önünde bulundurulması gereken konular:

    * Yazdırmak istediğiniz scriptin bütün özelliklerini başlangıçta belirleyiniz,
    ona göre bir tarih ve fiyat belirleyiniz.

    * Programcıyı ve İşvereni de karşılıklı olarak korumak adına, sözlü veya
    yazılı olarak anlaşmaya varınız ve mümkünse bir sözleşme imzalayınız.

    * İşe başlamadan, programcının ücretin %50 sine kadar istemesi olağın bir
    durumdur, bu işi ayriyetten teşvik eder ve programcının olası başka bir
    işi almasını engeller, yani işverenin yararına bir durumdur.

    Kendi Tecrübelerimden yola çıkarak bir tavsiye de bulunabilirim:
    Yaptırmak istediğiniz projede belirli anahtar noktalar belirleyebilir
    ödemeyi de onlara göre yapabilirsiniz.
    Örneğin ilk adım için %15, alpha sürüm için %30, beta için %30, teslimat
    için %25 gibi.

    * Bütün yazılım projelerinde, tersi yazılı olarak belirtilmedikçe,
    projenin hakları, yazılımcıya aittir. Yani siz scripti yazdırırsınız ve
    kendi işleriniz doğrultusunda, amacına uygun olarak kullanırsınız.

    * Yazdırmış olduğunuz scripti başkalarına para veya hizmet karşılığı
    satmanız veya ücretsiz olarak dağıtmanız kesinlikle yasaktır.
    'Scripte para verdim' gibi düşünebilirsiniz fakat siz bir hizmete
    karşılık ödeme yapmaya anlaştınız, scriptin hakları hala yazarınındır.

    * Sözleşmede yazılı olarak aksi belirtilmedikçe, kaynak kodları scripte
    dahil olmak zorunda değildir. Script işleyişini engellememek koşulu ile,
    şifrelenmiş olarak gelebilir, bu olağındır.
  • 16-10-2009, 13:31:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arakdaşım profosyonel sistemde ön ödeme olmadan işe başlanmaz asıl bu şekilde başlayandan şüpe duy sen,saygılar
  • 16-10-2009, 13:50:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar
    lütfen konu dışı mesajlar yazmayınız.
    şartlarım gayet açık. bu şartlara uygun arkadaşlarla iletişim kurmak istiyorum.
    Bu mesajı yorum yapılsın diye yazmadım.
    Lütfen..
    Siz konuyu konuyu yorum yazılması için açmamış olabilirsiniz. Ama siz resmen bize küfür etmişsiniz.

    Neyse 4 tane arkadaşlık sitesi referansım var. 3 kategorili siteyi 20.000TL 'ye yazabilirim. ÖNÖDEME İSTEMEM tek şartım SÖZLEŞME imzalamak.

    2 ayda bitiririm. Düşünürseniz pm atabilirsiniz

    NOT: Piyasa şartları belli falan değil, piyasayı herkes kendine göre belirliyor.
  • 16-10-2009, 15:23:01
    #8
    coder arkadaşlara tavsiyem, bu tip ilanlara mesaj yazarak konuyu yukarılara taşımasınlar, ödeme almadan kodlayacak birini bulabilirse kodlatsın, yoksa konu 1-2 saat içinde 2. sayfaya düşsün ki, böyle tekliflerle gelinemesin,