Arkadaşlar scripturka sistemini kullanıyorum. Sitede part sistemi var. Dizi botu yazdırıcam.
İlgilenenler fiyat ile beraber ( çok abartmadan ) pm atarlarsa sevinirim.
scripturka için dizi botu yazdırılacak
1
●236
- 14-10-2009, 22:50:13
- 15-10-2009, 00:37:36https://www.r10.net/script-satisi/452...ece-20-tl.html konusunu inceleyin, fiyat uygundur.