• 07-10-2009, 18:18:31
    #10
    İlla php mi olması gerekiyor ?

    Eğer sorunun yanıtı esnek ise konuyu gündemimize alabiliriz, fakat bu konuda siz ve diğer bu tarz bir yazılım isteyen kişilerden cevap gelmesi gerekmekte.

    Verilen cevaplar için şimdiden teşekkür ediyorum.
  • 08-10-2009, 00:12:39
    #11
    Evet özellikle php istiyoruz. İlginiz için teşekkür ederim
  • 08-10-2009, 00:13:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    asp istenirse aynı özelliklere çok yakın bir sistem bitmek üzere
  • 08-10-2009, 14:36:20
    #13
    Merhaba arkadaşlar özellikleri belirtilen iş verilmiştir. Tüm arkadaşlara teşekkür ederim.