• 18-09-2009, 01:41:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    selam arkadaslar arkadaslik sitesi yaptirilcakdir.php olmasi lazim ornek istanbul.net gibi birsey olmasi lazim.ucuk fıyatlarla gelmiyecek arkadaslar pm atsin pls.ricaediyorum is yapamiyacak kisiler yazmasin ve refaransli kisilerden bekliyorum cevap
  • 18-09-2009, 02:08:13
    #2
    İyice abarttınız artık yeter ama! istanbul.net gibi olsun ama fiyatı uçuk olmasın ? Oldu, bedava verelim hatta host ve domainde sağlayalım olur mu ??!
  • 18-09-2009, 02:10:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Pm Atıldı
  • 18-09-2009, 02:12:26
    #4
    Fikret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyice abarttınız artık yeter ama! istanbul.net gibi olsun ama fiyatı uçuk olmasın ? Oldu, bedava verelim hatta host ve domainde sağlayalım olur mu ??!
    Güzel İş be ucuk fiyat olmasın referans olsun istanbul.net gibi olsun dındındın hayır arkadaşada bişey diyemiorsun bu işi bu fiyatlara yapanlara kızmak lazm
  • 18-09-2009, 02:12:45
    #5
    if ($istanbulNetGibiOlsun == true && $fiyat == "ucuk olmasın") return "iş yapmayacak kişi";

    Kısacası, işinize karışmak değilde tavsiye olarak alırsanız sevinirim,
    bu tarz projeleri "ucuk olmayan" fiyatlara yaptırmaya çalışırsanız, zararlı çıkma olasılığınız yüksektir.

    iyi çalışmalar.
  • 18-09-2009, 02:44:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Fikret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyice abarttınız artık yeter ama! istanbul.net gibi olsun ama fiyatı uçuk olmasın ? Oldu, bedava verelim hatta host ve domainde sağlayalım olur mu ??!
    AlpR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel İş be ucuk fiyat olmasın referans olsun istanbul.net gibi olsun dındındın hayır arkadaşada bişey diyemiorsun bu işi bu fiyatlara yapanlara kızmak lazm
    HakanAKSAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    if ($istanbulNetGibiOlsun == true && $fiyat == "ucuk olmasın") return "iş yapmayacak kişi";
    Kısacası, işinize karışmak değilde tavsiye olarak alırsanız sevinirim,
    bu tarz projeleri "ucuk olmayan" fiyatlara yaptırmaya çalışırsanız, zararlı çıkma olasılığınız yüksektir.
    iyi çalışmalar.
    Çoklu satış ile arkadaşa yardımcı olunabilir
    sordunuzmu acaba lisanslımı istiyor lisansızmı müşteriye direk böyle karşılık verilmez
  • 18-09-2009, 03:01:45
    #7
    kardesım ben parama gore ıs yaptırım varsa yapan yapar jaz yapmana gerek yok.senın kalıten farklısa hıc yazmazsın tamamı
  • 18-09-2009, 10:43:01
    #8
    @university
    O kadar kapsamlı bişey public olarak satılmaz zaten.

    @netalani
    İşte dediğin gibi uçuk olmayan fiyatlarla anca kalitesiz kişilere iş yaptırabilirsin Zararlı olan sen çıkarsın gerçi doğru, bizi ilgilendiren bir durum yok ortada. Neyse kolay gelsin..
  • 18-09-2009, 10:52:14
    #9
    PM attım