• 03-09-2009, 10:04:58
    #10
    collapse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2,000 TL güzel varmı artıran ya arkadaşlar 1 panel yapacaksınız alt üstü tasarım bile bana ait. 50,000$ çeken varya yapmayın gözünüzü seveyim. insafa gelin
    Altı üstü bir panelse o zaman kimseye yaptırma madem altı üstü bir panel kendiniz yazın bence diğer arkadaşlarımın dediği her şeye de katılıyorum.

    Normalde bu tür cümlelerin altına yazmam ama hakikaten çok ezici bir cümle kullanılmış.

    Bu işi yapanların emeğine saygısızlık olarak algıladım.

    Sana projelerinde iyi çalışmalar.
  • 04-09-2009, 00:17:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    VirtualLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Şunu Söylemk İstiyorum.. Hollanda da 5 Sayfalı Bir Html Sablonu 700 euro ya yapıyolar site diye Satıorlar ..
    Sana projelerinde iyi çalışmalar.
    ya arkadaşlar konuyu dağıtmışsın alt üst bir panel diyorsunuz ama adamın 50,000$ çekeceği tarzda bir panel değil hollanda da yazılan 5 sayfalık HTML şablondan banane burası türkiye biraz daha realist olmanızı beklerim. sizin emeğinize duyduğum saygıdan daha çok ücreti verecek kişininde bu maddi krizde bu tarz bir işe girip harcadığı parayının kaynagını bilmeden nasıl emek sarfettiğini hatırlatmak istedim. Konuyu çarpıtmayın ne sizin nede kimsenin emeğini küçük görmüyorum. Sadece 50,000$ 'lık bir işten bahsetmiyorum. yada okadar edecek bir iş değil bu işe ayırdıgım Bütçe 1000-1500 TL'dir. herhalde bizde 50 TL karşılığında yada cuzi bir rakkam için bu konuyu açmadık.
  • 04-09-2009, 00:49:32
    #12
    VirtualLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Şunu Söylemk İstiyorum.. Hollanda da 5 Sayfalı Bir Html Sablonu 700 euro ya yapıyolar site diye Satıorlar .. Bir Programın Fiyatını Siz Tahmin Edin Emğin Gercek Hakkını Burda Veriyorlar..
    Oki Siz Bir Program İcra Etmememizi İstiyosunuz ve Emğe Biçilen Değeri Çok Buluyosunuz..
    Siz Biliyomusunuz O Programı Yazarken bir Karakter de Hata Yapsak Saatlerce O Hatayı Binlerce Karakter arasında Ararken Nasıl Göz Nuru Döktüğümüzü..
    Hakkınız Değil Diyemezsiniz .. Bütceme Göre Değil Demelisiniz.. Bunu Hakaret Sayıyor Size teessüf ediyorum..
    Ayrıca Konuyu Baltalıyo Demişsiniz .. Konuyu Kimse Baltamamış Arkadaşımız Değerini Söylemiş Siz Arkadaşın Cevabına Hakaret Etmişsiniz .. Yeni Üye Oldugum İçin Rep İm Yok Olsaydı -rep ini Vermiştim.. Artık Benim Yerime Bu Yazıyı Okuyan eski Kullanıcı Arkadaşlar Verir
    Saygılar
    Dostum burada sen de yenisin yakında görürsün. Adamın biri booking.com sitesi gibi bir site istiyor bütçesi 500 TL. Ne fiyat veriyorsun diye soruyor ben de diyorum ki sana allah akıl fikir versin. burada bir scripttir tutturmuşlar gidiyor. ***** den kopyala yapıştır işlerle bira paralarını çıkarıyorlar, kontör alıyorlar hayatlarını idame ettiriyorlar. iş yaptır bunlara 1 hafta sonra bakıyorsun msn kapalı, cep telefonu hattı kapanmış. millette bunların verdiği fiyatları duyunca senin fiyatların anasına küfretmişsin gibi geliyor. ya sabır çekiyoruz bu mubarek günlerde.
  • 04-09-2009, 00:59:19
    #13
    Developer
    Konuyu dağıtan maalesef konuyu açan arkadaş, burada fiyat veren arkadaşlar bu işin özel eğitimini almış kişilerdir bunu bilemezsiniz ancak fiyat veren kişiye bu eğitimi almış düzeyde biri olarak görüp teşekkür edip geçmeniz gerekir. (eğer fiyatı size uymuyorsa) Eğitimli veya bilgili olacağını nerden bileceğim diyorsanızda, kişiden referans istersiniz, hangi firmaya bağlı olduğunu sorarsınız. O size teklif veriyor sizde kabul etmiyorsunuz. Bu kadar basit, insanları verdiği fiyatlarla altı üstü bir panel deyip aşağılayıp sorgulayamazsınız. Buna hakkınız yok.
  • 04-09-2009, 03:28:16
    #14
    HaciMemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum burada sen de yenisin yakında görürsün. Adamın biri booking.com sitesi gibi bir site istiyor bütçesi 500 TL. Ne fiyat veriyorsun diye soruyor ben de diyorum ki sana allah akıl fikir versin. burada bir scripttir tutturmuşlar gidiyor. ***** den kopyala yapıştır işlerle bira paralarını çıkarıyorlar, kontör alıyorlar hayatlarını idame ettiriyorlar. iş yaptır bunlara 1 hafta sonra bakıyorsun msn kapalı, cep telefonu hattı kapanmış. millette bunların verdiği fiyatları duyunca senin fiyatların anasına küfretmişsin gibi geliyor. ya sabır çekiyoruz bu mubarek günlerde.
    Bir şey yazıyorsan genelleme yapma !!! kimin ne olduğu nerden biliyorsunda biradan bilmem neden bahsediyorsun ? Daha 50 tane mesajın var kimseyi tanımadan saçma sapan mesajlar yazma.
  • 04-09-2009, 16:30:53
    #15
    ErN3sto87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şey yazıyorsan genelleme yapma !!! kimin ne olduğu nerden biliyorsunda biradan bilmem neden bahsediyorsun ? Daha 50 tane mesajın var kimseyi tanımadan saçma sapan mesajlar yazma.
    ErN3sto87 Genelleme Yapmamış Arkadaş. Ben Burada Yeni Üye Değilim Firma Adımla Yeni Üyelik Aldım. 4 Senedir R10 u Takip Ederim Ama Kimseyle İçli Dışılı Olmadım Sadece Gerektiği Yerde Bilgi Topladım Bilgi Paylaştın . Ve Bu Gibi Hakaret İçeren Konularda Meslek Taşlarımı Savundum. Arkadaşın Dediği Gibi Freelance Diyolar 100 liraya Script satıyolar 1 temelin Tasarımını değişip bir iki modul yazıyolar script yazdım diye satıyolar aslında satılan scriptları bir araya toplasa algoritmasının aynı oldgunu görürüz. 5 günde teslim 3 günde teslim edilen sistemlerin sıfırdan yazıldıgına inanmıyorum . oki bir cok modul içeren sistemler bunlar ..

    Arkadaşın anlatmak istediğini ben anladım . Kısaca Diyorki W.a.r.e.z Laneti Türdikce Web Masterım , Programcıyım , yazılımcıyım Diyenler Hayli Türedi Ve Bunun Üzerine Web Piyasası r10 da hayli düştü. Böyle freelance calışıyorum deyip 5 paraya script yazanlar sayesinde Emekci Hakkını İstediği Zaman Müsterinin Gözünü Cok Geliyor Diyor..

    Buna Katılıyorum Cünki Bu Web işinin Standart ı kalmadı . adam ne kazanırsam kar diyo teklif sunuyo . bu teklifi görende işin kalitesini düşünmeden tamam piyasa bu diyor. ve teklif veriyor..

    Yukarda collapse nick li arkadaşımız hollandadaki 5 sayfalı sablondan banane demiş. Web denildiğinde Dünya üzerinde sörf diyoruz. Bir Cok yabancı scriptı kullanıyoruz. joomlaydı mamboydu efendime söyleyeyim Ücretli Awbs Whm Gibi Sistemlere Para Verip Kendimize Ticaret siteleri Acıyoruz Bunları Türkiyedenmi Saglıyoruz Hayır. Web Piyasasının Standartı Dünya Capında Hesplanır. Banane Diyemezsin Yine Söylüyorum Ben Emekcinin Hakkını Almasından Yanayım 3 ,5 Arkadaşımız frelance Deyip 3 paraya Script Editleyip sunuyosa Web Piyasasının değerini O Arkadaşların Verdiği Fiyatla Kıyaslamayalım Lütfen .

    Okadar ucuz Olmasını istiyorsan Git kendine Bir dolph.. Lisans Satın Al Tasarımını Yap Kullan Acık Kod Kaynaklı Sistem İstiyorsun Özel Yazdırmak İstiyorsun Sonrada Fiyatı Abartmayın Diyosun Bunlar Yanlış

    Yada madem Öyle konunun sonuna bütceni yaz kimse gereksiz fiyat vermesin..

    Emekten bahsediyorsun Neymiş Scriptı yazdıran kişi Krizdeymiş. o Paranı nerden nasıl kazanıldıgını bilmeden emek sarfettiğini hatırlamıyomuşuz.

    İyide Bu Kişinin Parasının Kaynagı Bizim İlgi Alanımız Dışında. Kimse Saatlerce Günlerce Bedava Gözü Nuru Dökmez. Altı Üstü Bir Panel Diyosun O Panelin Sen Nasıl Ne Şekillerde İçra Edildiğini Biliyormusun . Lütfen Son Olarak Sanatımıza Hakaret Etmemenizi Rica Ediyorum..

    Kaos Yaratmak Yerine ,Polemic yaratmak Yerine Tavsiyemdir Size: Lütfen Bütcenizi Belirtin Bütcenize Göre Web cilerle Görüşün Bence Ozaman Sorun Kalmaz . Ayrı Bir değim Daha Yada istediğiniz Tekliflerde Verilen fiyatlara Saygı Duyun İşinize Gelenle Görüşün Hakarete Gerek Yok
  • 04-09-2009, 21:53:49
    #16
    ErN3sto87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şey yazıyorsan genelleme yapma !!! kimin ne olduğu nerden biliyorsunda biradan bilmem neden bahsediyorsun ? Daha 50 tane mesajın var kimseyi tanımadan saçma sapan mesajlar yazma.
    Terbiyesizliğin luzumu yok. Okuduğunu ya anlamıyorsun yada yarana dokundu rahatsız oldun. ister mesaj sayım 50 ister 50 bin ne farkeder. burada fikir beyan etmek için senden icazetmi alacaz. kendiniz çalıyorsunuz kendiniz oynuyorsunuz. ben burada yaşadıklarımı arkadaşlara anlattım. yaşım 40 ve 16 senedir bu işleri yapıyorum. çoğunuzun su'ya bu dediği zamanlar ben bu işten ekmek paramı kazanıyordum. ama anlattığım tarzdaki insanların fiyatları yüzünden beraber çalıştığım arkadaşlarım işlerinden oluyor. neden? abuk subuk adamların abuksubuk fiyatları, abuk subuk işlerin tamamlanmaması, yazılımcı denen mesleğin üçkağıtçılık demek oldu, yerinede bundan sonra scriptçi kullanılıyor. son sözüm budur. Allah akıl fikir versin.
  • 04-09-2009, 22:40:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kısaca konuyu açana söylencek laf.
    paran yoksa git başka iş yap alt tarafı şöyle böyle diye laf etme.
    türkiyede internet faturası aylık 50 tl bunu biliyormusun.
    yurt dışından örnek vermişler evt orada sistem öyle işliyor.
    ama buradaki ögrenci yaşı ufak yeni yetme kişiler 50 tl sistem yapar sana ee sana layık olanıda odur altı üstü panel değilmi.


    yukarıda arkadaş genelleme yapmış tabi herkez için değil. mesela benim msn listemde kafadan 15 kişi var sabaha kadar yardım isterler burada kendini nimetten sayarlar.
    en iyi örnek kalın salıcakla
  • 07-09-2009, 01:54:13
    #18
    Üyeliği durduruldu
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısaca konuyu açana söylencek laf.
    paran yoksa git başka iş yap alt tarafı şöyle böyle diye laf etme.
    türkiyede internet faturası aylık 50 tl bunu biliyormusun.
    yurt dışından örnek vermişler evt orada sistem öyle işliyor.
    ama buradaki ögrenci yaşı ufak yeni yetme kişiler 50 tl sistem yapar sana ee sana layık olanıda odur altı üstü panel değilmi.
    yukarıda arkadaş genelleme yapmış tabi herkez için değil. mesela benim msn listemde kafadan 15 kişi var sabaha kadar yardım isterler burada kendini nimetten sayarlar.
    en iyi örnek kalın salıcakla
    birader laflarına dikkat et.!
    laf gebeliğe lüzüm yok param olmsa girmem Bütçem 1500 TL diyorum 5 Sayfalık HTML sayfaya 700 Euro veren salak varmı aranızda? varsa söylesin ? Hollanda da yapılan webmaster ticareti ile alakam yok sizler lafları istediğiniz yerden anlıyorsunuz konu kitlensin. Sizin gibi kişilerle zaten çalışılmaz Yeni olan sensin ben değil abisi.!