• 01-09-2009, 23:55:34
    #1
    Merhabalar, bir scripte yada bunun gibi bir şeye ihtiyacım var. Durumu anlatayım;

    drupalla yapılmış bir sitemiz var bu siteden yada bir html,php sayfası kullanarak asp formdan veri alışverişiyle bağlantı kurmak istiyorum. Bağlanacağımız asp sayfası şifreli bir bağlantı, şifreli bağlantı kurulduktan sonra üyelerin oluşturulacak form ile aspden bilgi alışverişi yapması lazım. Bunu yapabilecek arkadaşlar varsa özelden bana ulaşabilirlermi? Ayrıca ne kadara olur bunuda yazarsanız sevinirim. Çok net anlatamadıysam detaylı bilgi ve dökümanları bağlantıya geçtikten sonra iletirim.
  • 02-09-2009, 00:38:20
    #2
    Bağlanılacak asp sayfası ve diğer detaylarla ilgili pm alabilir miyim ?