Öyle demeyin arkadaşlar, Konu sahibi scripti yazdırmışsa eğer geliştirmek istiyor olabilir artık malum 10 ay olmuş

ErN3sto87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hortlamak ne kelime konu açılalı 10 ay olmuş.