• 12-04-2024, 01:17:04
    #1
    Merhabalar arkadaş v2 lacute teması aldım r10 da bir çok konuya denk geldim 200e 300e filan satıyorlar lacuteyi renklendiren veya değişen kişiler acaba elin de olan var mı, kartta bir miktar var da satmayı düşünen varsa gözüme hoş gelirse alabilirim, herkese iyi bayramlar😇
  • 12-04-2024, 01:20:09
    #2
    Merhabalar, PM attım.
  • 12-04-2024, 01:21:11
    #3
    @ademakcan;