Selam Arkadaşlar Fragman Önemli Değil Embed ile Kendim de Eklerim Fakat Acil Olan Dizi Botu.. 3 Tane Botum var Fakat Ben, Benim Vereceğim Bir Adresten Dizi Çeken Bir Bot Yaptırmak İstiyorum..
Botu Yapıp, Siteye Entegre Edecek Arkadaşlar Ortalama Ücretlerini Pm Atsınlar..
Dizi ve Fragman Çeken Bot?
7
●303
- 25-06-2009, 09:40:33Üyeliği durdurulduscriptiniz nedir daha geniş bi açıklama yaparsanız sonuca daha iyi ulaşırsınız. ve hangi siteden çekilecek ?
- 25-06-2009, 10:54:45Pm Atanlara Dönüş Yaptım, Hazırda Varsa Sizin Botlarınız da Olabilir, Çektiği Yerdeki Diziler Full Olsun Yeter..
Sitem: Dizisarayi.Com - 26-06-2009, 00:41:07Anlaşıldı, Botu BekliyorumRigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İlgilenen Herkese Sonsuz Teşekkürlerimi Sunuyorum..
