• 01-03-2007, 04:05:13
    #1
    Arkadaşlar yeni bir domain aldım tam free domain dağıtımı için birebir adres ama yönlendirme sitesi olayını hiç bilmiyorum sunucuya bişeyler kurmak gerekirmi yoksa scriptle işi bitirirmiyiz? Bu konuda yardımcı olacak arkadaş varmı? (ilk tercih asp)
  • 01-03-2007, 04:24:53
    #2
    hayirli olsun. asp ne kadar basarili olur bilemezim ancak tavsiyem PHP ile birseyler denemen
  • 01-03-2007, 04:31:45
    #3
    kariyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayirli olsun. asp ne kadar basarili olur bilemezim ancak tavsiyem PHP ile birseyler denemen
    böyle Düşünmemelisin bence asp = php asp+MYSQL olduktan Sonra bi sorun olmaz
  • 01-03-2007, 09:44:58
    #4
    ewt asp+mssql fln güzel olabilir. Bu arada
    PHP için buldum ama asp maalesef

    cjb.net mantığıyla

    http://members.someprovider.com/users/~username klasörüne
    http://www.username.yourdomain.com yazında gitmekte

    readme den de çözersin yapılacakları


  • 02-03-2007, 01:10:35
    #5
    Konu için gerek buradan gerekse pm ile yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum. gen.ws domaini boşta idi isim tescilden kredi kartımla almak için dün gece bu başlığı açmadan önce işlemlerimi yaptım ücret kredi kartımda eksi bakiye olarak görünüyor domain listemde beklemede görünüyor amma ve lakin domaini başkaları almış nasıl oluyor bu iş anlamadım isim tescilde bu sabah ticket açıp domaini nasıl elinizden kaçırırsınız tarzı birşeyler yazdım ama şu saate kadar cevap alamadım
  • 02-03-2007, 09:22:53
    #6
    isimtescil le ilgili 2. tuhaf şey. Bir arkadaş domain alacakken elinden kaçırmış, alan vatandaşda sedoya yönlendirmişti. başlığı bulsam yazacaktım adresini
  • 02-03-2007, 15:58:51
    #7
    tşkler
    Gizlen
    bhunu bi deneyim VVarez değil dimi
  • 02-03-2007, 18:14:44
    #8
    "Gizlen" Dostum Bu Script'i Kurdunmu Çalışıyormu ..?

    ßenimde Nezamandır Beklediğim Birşey Bu İş İçin Aldığım En Az 5-6 Domain Varda

    Eğer İşe Yararsa Sana Yaparım 1-2 Kıyak Dostum

    Saol , Saygılar.
  • 02-03-2007, 18:26:36
    #9
    Yüklemenin İkinci Aşamasında ;

    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'release varchar(10) NOT NULL default '' )' at line 1

    Hatasını Alıyorum.. MySQL Server Version Hatası Falan Diyor Sanırım Ancak MySQL Son Version Şuan Piyasadaki. Version'dan Dolayı Böyle Bir Hata Almamın Mümkünatı Yok.

    Bunu Gerçekten Kurabilen Varmı ?