• 15-05-2009, 17:36:33
    #1
    EDIT: Kimseden yardim bulamadim konuyu sildim
  • 15-05-2009, 21:39:13
    #2
    bu botu yazacak usta yokmu dostlar en azindan bir yorum yapin olur veya olmaz diye
  • 16-05-2009, 00:51:35
    #3
    resimlerden kastın ne? biraz açarmısın ?
  • 16-05-2009, 01:03:38
    #4
    msn verdim ekleyin detayini anlatayim karisik burdan
  • 16-05-2009, 09:18:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    DeLiBaKiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu botu yazacak usta yokmu dostlar en azindan bir yorum yapin olur veya olmaz diye
    iki cümle daha fazla yazip konuyu detayli yazsaniz bence yorum almaniz daha muhtemel.
  • 16-05-2009, 09:50:17
    #6
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki cümle daha fazla yazip konuyu detayli yazsaniz bence yorum almaniz daha muhtemel.
    yorumdan sana ne ben msn adresimi verdim ücretli bot yazmasini bilenler zaten ekler.
    Detayi burdan belirtmek istemiyorum anlasilmasi bukadarmi zor.
    Detay icin msn adresi verdim bilgin varsa ekle konusalim