• 21-07-2023, 16:03:48
    #1
    Merhaba SMM işine girme planı yapiyoruzda sizden kısaca bilgi almak istiyordum bu tarz işlerde bayilik , script v.s bilgisi olan elinde scripti olan konu hakkında bilgisi olan hocam varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim script fiyatını v.s pmlerinizi bekliyorum
  • 21-07-2023, 16:05:27
    #2
    @ademakcan; bu konuda yardımcı olabilir size
  • 21-07-2023, 16:06:46
    #3
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ademakcan; bu konuda yardımcı olabilir size
    Etiket için teşekkürler.

    https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...u-atlamak.html @ereneser; inceleyip paketi seçebilirsiniz.
  • 21-07-2023, 16:08:47
    #4
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etiket için teşekkürler.

    https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...u-atlamak.html @ereneser; inceleyip paketi seçebilirsiniz.
    Teşekkürler hocam ama bu tarz paketler aramiyoruz sadece script ve scripte api hakkında işlemler yeterli olur hocam
  • 21-07-2023, 16:11:28
    #5
    Ben girdim hocam 6 aydıe bu işteyim, ortalama fiyatlarda da bir panelim var. Bu işe girdiğinizde reklam vb. sürekli yapmanız lazım. Ben hiçbir yerde reklam yapmadım ve günlük ortalama 45-50 siparişte geziniyor site. Girmesi kolay ancak büyütmesi zor.
  • 21-07-2023, 16:11:44
    #6
    ereneser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam ama bu tarz paketler aramiyoruz sadece script ve scripte api hakkında işlemler yeterli olur hocam
    Glycon kullanabilirsiniz.
    Glycon v1 = 400 TL
    Lacute tema = 600 TL

    Kdv dahil sitesinden alacağınız fiyat: 1200 TL

    glycon.com.tr üzerinden alabilirsiniz.

    API desteği almak isterseniz de uygun fiyatlı panel listesini 250TL'den sağlayabilirim. Kolay gelsin.
  • 21-07-2023, 16:27:49
    #7
    pakete gerek yok yaz bana ücretsiz yardimci olurum kral sana

    basit
  • 21-07-2023, 17:13:36
    #8
    Pakete gerek yok diyen arkadaşa, daha kurulum yapabiliyorlarmıymış bi sormak gerekiyor.
    Yapıyorsan yap hocam, pakete gerek yok vs diyerek neden baltalama içerisine giriyorsun ki?

    2 hafta öncesine kadar ücretsiz yardım etmediğim için sana engel atmadın mı bana?
    @sarabayi;