Arkadaşlar ilgilendiğiniz için teşekkur ederim.. script alınmıştır..
Konu kapatılabilir..
Emlak Scripti Alınacaktır
12
●888
- 28-04-2009, 18:18:26Üyeliği durdurulduAptalmıyım Ben ? Demişsin. onun cevabını verdimeSintiHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakaret etmek istemedim. kendi görüşümü söyledim. -rep vermicem demişsin de, Bayabi vermemişsin
Amacım rep kavgası yapmak değil. hiç umrumdada değil zaten. -1,000 olsun isterse. Yalancı biri olduğunun kanıtı,
neyse.. hak yeme konusuna gelince, script kimindir kim tasarlamıştır hiç bi fikrim yok. siz söyleyince gördüm, benden önce mesaj atan arkadaşın sitesine bakmamıştım.
Banada birisi sat diye verdiAlıntı
Anladımışsındır umarım.
- 28-04-2009, 20:39:21Üyeliği durduruldu
- 04-05-2009, 10:43:33bu site sahibi arkadaş şu an askerde ama yakında izne gelecektir. neyse emlak scripti alıcaksan mefeden al başka yolu yok bunun mefe dışında birinden alman yeni versiyonunu almanı engellermimar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakaret etmek istemedim. kendi görüşümü söyledim. -rep vermicem demişsin de, Bayabi vermemişsin
neyse.. hak yeme konusuna gelince, script kimindir kim tasarlamıştır hiç bi fikrim yok. siz söyleyince gördüm, benden önce mesaj atan arkadaşın sitesine bakmamıştım.