eSintiHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emre arici - rep vermişsin buna gerek varmıydı burda - rep i hak eden sensin adam bu script ı satarken sanada forumlarda satmak yasak dedi madem bukadar haramı zıkkımı seviyosan sat
burda -rep versi gereken benim elalemin yazıp forumda satısına helallik vermediği bir scriptı satıyosun
scriptın aynı bendeyken ben imden yazıp 100 liraya sata bilirdim o adam ama geldim mefeye yönlendirdim
bırak 50 lirayada satardım ben mefeye yönlendirdim .. bugun bir mail attı scriptı sat dedi satmadım yine mefeye yönlendirdim
bana -rep verip aptal demişssin ve o kütü sözünü sana aynen iade ediyorum
-rep e gelince bana - rep verdin diye bende sana - rep vermicem ben daha iyisini yaptım
sen bana özel aptal dedin ben herkezin huzurunda asıl sensin diye dünyalık ve bugunlük yaşıyosun diye sana sözünü iade ettim
şimdi o - rep verip aldın replerimi ne yaparsan yap
konuyu okuyan arkadaşlar özür dilerim bu adama ne desem az hem suclu hem güclü
Aptalmıyım Ben ? Demişsin. onun cevabını verdim Hakaret etmek istemedim. kendi görüşümü söyledim. -rep vermicem demişsin de, Bayabi vermemişsin Amacım rep kavgası yapmak değil. hiç umrumdada değil zaten. -1,000 olsun isterse. Yalancı biri olduğunun kanıtı, neyse.. hak yeme konusuna gelince, script kimindir kim tasarlamıştır hiç bi fikrim yok. siz söyleyince gördüm, benden önce mesaj atan arkadaşın sitesine bakmamıştım.

Alıntı
(02:05) '- 3mré ~ yazmas: emlak scripti varmı satlık
(02:05) info@maviasklar.: var
(02:05) info@maviasklar.: istediğinden daha fazlası
(02:05) '- 3mré ~ yazmas: demo fiyat
(02:05) '- 3mré ~ yazmas: özellikler
(02:05) '- 3mré ~ yazmas: acil ama
(02:05) '- 3mré ~ yazmas:
(02:06) info@maviasklar.: emlak.forumbilgin.com
(02:06) info@maviasklar.: gir özelliklerini görürsün
(02:06) '- 3mré ~ yazmas: fiyat ne istiyon
(02:07) '- 3mré ~ yazmas: ?
(02:07) info@maviasklar.: sanamı adamamı fiyat verces
(02:07) info@maviasklar.: ona göre
(02:08) '- 3mré ~ yazmas: Hülya Emlak GAYRİMENKUL DANIŞMANLIK
(02:08) '- 3mré ~ yazmas: 200 ytl imiş
(02:08) '- 3mré ~ yazmas: tamam
(02:09) info@maviasklar.: sana 180 lira
(02:09) info@maviasklar.: kurlulumu sen yaparsan
(02:09) '- 3mré ~ yazmas: BALIKÇI İNŞAAT 180 YTL ye kurarım. anlatımınıda yaparım isterseniz.. verebilirim scripti.. msn@emrearici.com
(02:09) '- 3mré ~ yazmas: böyle yazdım
Banada birisi sat diye verdi Anladımışsındır umarım.