• 28-04-2009, 14:45:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ilgilendiğiniz için teşekkur ederim.. script alınmıştır..
    Konu kapatılabilir..
  • 28-04-2009, 18:18:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    eSintiHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emre arici - rep vermişsin buna gerek varmıydı burda - rep i hak eden sensin adam bu script ı satarken sanada forumlarda satmak yasak dedi madem bukadar haramı zıkkımı seviyosan sat
    burda -rep versi gereken benim elalemin yazıp forumda satısına helallik vermediği bir scriptı satıyosun
    scriptın aynı bendeyken ben imden yazıp 100 liraya sata bilirdim o adam ama geldim mefeye yönlendirdim
    bırak 50 lirayada satardım ben mefeye yönlendirdim .. bugun bir mail attı scriptı sat dedi satmadım yine mefeye yönlendirdim
    bana -rep verip aptal demişssin ve o kütü sözünü sana aynen iade ediyorum
    -rep e gelince bana - rep verdin diye bende sana - rep vermicem ben daha iyisini yaptım
    sen bana özel aptal dedin ben herkezin huzurunda asıl sensin diye dünyalık ve bugunlük yaşıyosun diye sana sözünü iade ettim
    şimdi o - rep verip aldın replerimi ne yaparsan yap
    konuyu okuyan arkadaşlar özür dilerim bu adama ne desem az hem suclu hem güclü
    Aptalmıyım Ben ? Demişsin. onun cevabını verdim Hakaret etmek istemedim. kendi görüşümü söyledim. -rep vermicem demişsin de, Bayabi vermemişsin Amacım rep kavgası yapmak değil. hiç umrumdada değil zaten. -1,000 olsun isterse. Yalancı biri olduğunun kanıtı, neyse.. hak yeme konusuna gelince, script kimindir kim tasarlamıştır hiç bi fikrim yok. siz söyleyince gördüm, benden önce mesaj atan arkadaşın sitesine bakmamıştım.

    Alıntı
    (02:05) '- 3mré ~ yazmas: emlak scripti varmı satlık
    (02:05) info@maviasklar.: var
    (02:05) info@maviasklar.: istediğinden daha fazlası
    (02:05) '- 3mré ~ yazmas: demo fiyat
    (02:05) '- 3mré ~ yazmas: özellikler
    (02:05) '- 3mré ~ yazmas: acil ama
    (02:05) '- 3mré ~ yazmas:
    (02:06) info@maviasklar.: emlak.forumbilgin.com
    (02:06) info@maviasklar.: gir özelliklerini görürsün
    (02:06) '- 3mré ~ yazmas: fiyat ne istiyon
    (02:07) '- 3mré ~ yazmas: ?
    (02:07) info@maviasklar.: sanamı adamamı fiyat verces
    (02:07) info@maviasklar.: ona göre
    (02:08) '- 3mré ~ yazmas: Hülya Emlak GAYRİMENKUL DANIŞMANLIK
    (02:08) '- 3mré ~ yazmas: 200 ytl imiş
    (02:08) '- 3mré ~ yazmas: tamam
    (02:09) info@maviasklar.: sana 180 lira
    (02:09) info@maviasklar.: kurlulumu sen yaparsan
    (02:09) '- 3mré ~ yazmas: BALIKÇI İNŞAAT 180 YTL ye kurarım. anlatımınıda yaparım isterseniz.. verebilirim scripti.. msn@emrearici.com
    (02:09) '- 3mré ~ yazmas: böyle yazdım
    Banada birisi sat diye verdi Anladımışsındır umarım.
  • 28-04-2009, 20:39:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    merhaba yazılım firmasyıız
    düşünürseniz
    tuncay_celik35@hotmail.com
  • 04-05-2009, 10:43:33
    #13
    mimar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/script-satisi/146...ce-50-ytl.html
    Arkadaşlar bu linkteki Liderdesign L&D Emlak Scriptini çok beğenmiştim.. Ancak şimdi baktım ki demo uçmuş tabi satıcı site de.. Eğer bu scripti satan varsa almak istiyorum...
    Ayrıca başka script te önerebilirsiniz.
    İstediğim özellikleri; admin panelinden resimlerin link olarak değil de gözat şeklinde yüklenmesi
    görsellik
    ve birkaç istediğim ufak editleme olaylarından anlayan birisi.
    anasayfadan emlak koduyla emlak arama
    vs..
    Ciddi bir alıcıyım..Birkaç gün içerisinde almam gerekli.. Lütden ciddi olan satıcılar iletişime geçsinler..
    Lütfen konuya mesaj bırakın önerilerinizi..PM olarak yollamayın.
    msn adresi de yazarsanız sevinirim
    Teşekkurler..
    bu site sahibi arkadaş şu an askerde ama yakında izne gelecektir. neyse emlak scripti alıcaksan mefeden al başka yolu yok bunun mefe dışında birinden alman yeni versiyonunu almanı engeller