Evet arkadaşlar ;
Webaslan.com korumalı galiba özel scriptimi yazan arkadaş koruma var ondan çekemedim dedi.Ondan dolayı özel scriptime webaslan botunu yazıcak arkadaş arıyorum.Yazabilecekler profilimden msn adresimi ekleyebilir.
Webaslan'dan bot yazabilecek arkadaş aranıyor
8
●520
- 25-04-2009, 20:41:08
- 25-04-2009, 23:03:26Arkadaşınla anlaşıldı,teşekkürler.Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2009, 11:42:21Evet rigobert'in arkadaşı da denedi ancak koruma var herhalde o da çekemedi.
Profilimde msn var ekleyebilirsiniz. - 26-04-2009, 19:03:00Sonunda forumdan bir arkadaş yazdı benide bu dertten kurtardı.Teşekkür ediyorum.