hocam sana suçlama yapmıyorum sizin ofisinize defalarca gelmiş birisiyim volkan abim manevi abimdir ortaklık bitmiş olabilir ama bunu yapmanızı etik görmüyorum sadece fikrim doğru diyorsunuz it ürür kervan yürür kıskandın diyen arkadaşada çok şükür aynısını kısa bir sürede yazacak seviyedeyim kalın sağlıcakla...
etik görmüyor olabilirsin. O zaman türkçe kursları alman alman lazım. Çünkü başkasının hakkını yemekle, kodu dağıtan ve kullanan kişilerin Allah korkusu olmadığıyla suçluyorsun. Volkan'da telefonum, adresim ve msn adreslerim var. Ayrıca bu foruma da üye, rahatsızlığını kendisi dile getirebilir. İstersen sen o muhteşem kod yeteneğinle kod yazmaya devam et. Zira benim paylaşımlarım devam edecek..