• 27-01-2007, 17:40:42
    #19
    w-arez radmin w-arez kelimesini nie sansürlemiş yaw
  • 27-01-2007, 17:46:44
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bende 10 lira
  • 27-01-2007, 23:17:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    buyur burdan yak ya ortağımı vardı bu scriptin..

    Senin dediklerine katılmıyorum biraz saçmalamışın bence ..
  • 27-01-2007, 23:29:51
    #22
    pchayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bişeyi merak ediyorum roketdownload kimin ve kim hangi yüzle bedavaya dağıtıyor bildiğim kadarıyla volkan abiye ait eski ( ejder ortağı ) bunu dağıtana yazık ya ortaklık böyle oluyorsa yıllarda çalış ortaklık bozulunca tüm kodlar w a r e z biliyorum banlancam ama bende allah korkusu var kim dağıtıyorsa satıyorsa veriyorsa allah korkusu yoktur o insanda ayıptır günahtır insafsızlık bu!!!!
    Allah Korkusu Olan Adam bunu yapmaz volkan abininde kişi yada kişilere hakkını helal etceğini sanmıyorum kullanın bakalım yada dağıtın...
    Siteyi ekim 2006'da devrettim. Kodları düzenleyip dağıtmak benim hakkım. Bende de Allah korkusu var ve kul hakkına her zaman riayet ederim. Suçlama yapmaya hakkınız yok, kimin Allah'dan korkusu var kimin yok bu sizin karar vereceğiniz bir konu değil. Lütfen başlığı kirletmeyin.
  • 27-01-2007, 23:33:01
    #23
    Üyeliği durduruldu
    İnsan hakkı olan bir şeyi istiyerek yapınca, bir kaç tane böle açık açık sölemek gerekirse kıskananlar çıkıcaktır illaki ...
  • 28-01-2007, 00:00:30
    #24
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan hakkı olan bir şeyi istiyerek yapınca, bir kaç tane böle açık açık sölemek gerekirse kıskananlar çıkıcaktır illaki ...
    it ürür, kervan yürür..
  • 28-01-2007, 13:12:08
    #25
    pchayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sana suçlama yapmıyorum sizin ofisinize defalarca gelmiş birisiyim volkan abim manevi abimdir ortaklık bitmiş olabilir ama bunu yapmanızı etik görmüyorum sadece fikrim doğru diyorsunuz it ürür kervan yürür kıskandın diyen arkadaşada çok şükür aynısını kısa bir sürede yazacak seviyedeyim kalın sağlıcakla...
    etik görmüyor olabilirsin. O zaman türkçe kursları alman alman lazım. Çünkü başkasının hakkını yemekle, kodu dağıtan ve kullanan kişilerin Allah korkusu olmadığıyla suçluyorsun. Volkan'da telefonum, adresim ve msn adreslerim var. Ayrıca bu foruma da üye, rahatsızlığını kendisi dile getirebilir. İstersen sen o muhteşem kod yeteneğinle kod yazmaya devam et. Zira benim paylaşımlarım devam edecek..
  • 05-02-2007, 12:55:46
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    EjdeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz arızalar olacaktır, bunlar yüzünden paylaşmaktan vazgeçecek değilim. İyi düşünmek istiyorum, belki kurulumunu ücretli yapıyordur diye ama nafile

    Umarım bu tarz çıkarcılıklar azalır ve paylaşımlar artar, roketdownload'da logoda koymadım kodlamadan isimlerimi çıkardım %100 ücretsiz. altına isteyen kendi adını da yazabilir..
    Ejder hoca

    Sen böyle arzalara bakma.

    illaki heryerde yanlış insan vardır.Ama kimse ben yanlış insanım demez.Herkez yanlışı hatayı kendisinde degil başkalarında arar.

    tüm paylaşımların işe yarıyor yani teşekkürler ejder hoca
  • 06-02-2007, 12:50:06
    #27
    Seeyoucry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ejder hoca
    Sen böyle arzalara bakma.
    illaki heryerde yanlış insan vardır.Ama kimse ben yanlış insanım demez.Herkez yanlışı hatayı kendisinde degil başkalarında arar.
    tüm paylaşımların işe yarıyor yani teşekkürler ejder hoca
    rica ederim, ben lafımı 2 mesaj önce söyledim