Üstadlar kusura bakmayın scriptti burdan alıp ben verdim arkadaşıma o kişi benim arkadaşımdır konu sabah saatlerinde olmuş herhalde haberim var ama dersanem olduğu için yeni geldim. Evet yaptığı ayıp bazıları benim olduğumu düşünecek çünkü arada o msn eye bende giriyorum konuyu açan üstadta bana yardımcı olmuştu geçen gün o msnden saolsun bunda sonra burdaki paylaşımları güvenilir kişilere yollayacağıma söz veriyorum çünkü biliyorum ki bir çok insan bu yüzden paylaşmayı bıraktı. Arkadaşımın Yaptığından dolayı Özür dilerim ve şuan utanıyorum ben o scriptti dün gece ona vermeseydim bugün bu konu olmazdı. Saygılarla