Arkadaşlık sitem için bot yazdırmayı düşünüyorum Oto login yapacak ve otomatik cevap verecek
süresini ve fiyat tekliflerinizi burdan verirseniz sevinirim Uygun teklifler değerlendirilecektir.
Arkadaşlık Sitesine Bot Yazdırılacak
13
●722
- 01-03-2009, 22:45:11Üyeliği durdurulduörnek olarak nereye login olacağınıda belirtirseniz daha açıklayıcı olur kanısındayimmaskbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zira logininde yüz milyon çeşidi var - 02-03-2009, 00:56:34Üyeliği durduruldunormal üye gibi www.siteadi.com/member.php ye giriş yapacak kendisine gönderilen mesajlara benim belirledigim mesajlar ile oto yanıt verecek bir bot istiyorum
- 02-03-2009, 09:55:48Üyeliği durduruldulogin olmak yerine neden veritabanından sorgulamiyor peki. ve yine veritabanına kayit eklemiyor. site sizin degil mi?maskbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
