Merhaba arkadaşlar elimde daha önceden yazdırdığım bi exe yazılım var kaynak kodları mevcut. bunun editlenip tekrar yayına sokulmasını istiyorum. delphi ile yazılmış kodlar. socket baglantı ile websitesi üzerinden alışverişi yapıyor. Yapabilecek arkadaşların bana pm ile msn adreslerini göndermesini rica ediyorum.
Teşekkürler.
Delphi yazabilen eleman aranıyor
9
●495
- 14-02-2009, 02:39:29uludağ bilgi işlem de bir arkadaşım var. gayet iyi. ama zamanı varmı sorman lazım.
- 14-02-2009, 19:34:03detayları bana da atabilirsen ne istiyorsan kısa sürede çözüm bulabilirim.