• 07-02-2009, 15:04:19
    #1
    otogalerisiteniz.com Şeklinde Siteniz Olmasını İstermisiniz..
    Kendi adınıza Oto Galeri Portalı olmasnı ister misiniz?
    Araçlarınızı daha fazla müşteriye sunmak ister misiniz?
    Otomotiv ve otogaleri şirketlerine özel hazırlanmış komple set …
    Araçlarınızı internet ortamından da pazarlamak istemez misiniz?


    HOSTİNG + DOMAİN + GALERİ SİSTEMİ


    PORTAL ÖZELLİKLERİ

    Sınırsız sayıda Araç, marka ve bayii ilanı ekleyebilir ve yayınlayabilirsiniz.
    Her araç için 5 adet fotoğraf ekleyebilme
    Araç kategorilendirme
    Araçların özelliklerini ayrıntılı anlatan forumlar
    Kontrol paneli için B64Encode ile güvenli şifreleme
    Haber ve duyuru Ayrıntılı arama yapabilme
    Ziyaretçileriniz araçlarını sitenize ekleyebilir portföyünüzü genişletebilirsiniz.
    Kullanıcıların teklif yapabilmesi
    İletişim formu aracılığıyla kullanıcıyla iletişim
    Güvenlik testlerinden geçirilmiş formlar
    Vitrin oluşturma Sınırsız sayıda flash (kayan) liste oluşturabilme
    Yönetim kontrol paneli aracılığıyla sayfalama kontrolü
    Arama motorlarınca indekslemesi için kullanılacak tagları yönetim kontrol panelinden düzenleyebilme
    Tüm site ayarlarını yönetim kontrol panelinden yapabilme
    Demo
    Demo Yönetim Paneli Mevcuttur

    Yıllık Ücreti 250 TL dir.
  • 07-02-2009, 15:20:42
    #2
    Demo sitenizde araçlar incelenmiyor.
    Bir de .ogs olan uzantılar .html yapılamaz mı?
  • 07-02-2009, 16:03:19
    #3
    MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo sitenizde araçlar incelenmiyor.
    Bir de .ogs olan uzantılar .html yapılamaz mı?
    seo tekniği kullanıldığından oto galeri sisteminin kısaltılmışını kullanmış çokta önemli değil html de yapılabilir.. bahsettiğiniz hata düzenlenecek..
  • 07-02-2009, 16:19:03
    #4
    anasayfa linki dışında diğer linkler henüz aktif değil sanırım
  • 07-02-2009, 16:22:46
    #5
    phpcoder20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anasayfa linki dışında diğer linkler henüz aktif değil sanırım
    şuan aktif değil evet..ama alacak olan arkadaşa tamamen sistem düzenlenerek teslim edilecektir..
  • 07-02-2009, 16:26:15
    #6
    bence düzenlenmişi göstermen artın olacaktır sonuçta alacak kişide düzenli ve full çalışan halini görmek ister
  • 08-02-2009, 15:24:34
    #7
    Hatalar Giderilmiş İstediğiniz Moduller eklene Bilir Duruma Getirilmiştir...