• 26-01-2009, 23:52:30
    #10
    bildiğim kadarıyla o özellik var zaten pleskte nezaman biteceğini gösteren özellik insan not defterinede not eder yani istese bence pek tutacağını sanmıyorum ama yinede emeğinize sağlık sonuçta uğraş var.
  • 27-01-2009, 00:17:25
    #11
    emir_tnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim kadarıyla o özellik var zaten pleskte nezaman biteceğini gösteren özellik insan not defterinede not eder yani istese bence pek tutacağını sanmıyorum ama yinede emeğinize sağlık sonuçta uğraş var.
    sağol kardeşim ama soyyle bir durum var bazı kişiler pleski
    tam kullanmayı bilmiyolar host açma yazma izni vs. gibi şeyleri biliyolar onun için yani...