• 23-01-2009, 11:41:47
    #1
    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ti-temasi.html

    bu adreste buldum bi tane ama v1 için bana v2 için olanı lazım elinde olan varsa paylaşabilir mi? ücretsiz arıyorum
  • 23-01-2009, 13:45:43
    #2
    bir de her dosyaya download için buton koymak istiyorum
  • 16-02-2009, 02:53:18
    #3
    Ben de arıyorum ama mevcut değil piyasada sanırım v2deki sistem biraz zor o yüzde uğraşmıyor kimse