• 05-01-2009, 17:55:29
    #1
    Merhaba;
    Ben hosting satış ve domain tescil sistemi yazdırmayı düşünüyorum. Eğer kendinde o güveni olanlar msn yoluyla iletişim kursunlar...
    kerimugur@windowslive.com (msn)
  • 05-01-2009, 18:44:52
    #2
    pm aattım
  • 06-01-2009, 16:26:45
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bend actım buna benzer bir mesaj eger uygun birsey bulursan haber edermisin kerimugur kolay gelsin
  • 09-01-2009, 23:22:15
    #4
    Script ihtiyacım karşılanmıştır. Teşekkür ederim.