• 20-09-2009, 02:40:07
    #10
    bayramdan sonra ızmırde ıkamet eden ve ofıs ortamında kadrolu calısacak asmıs bır kısı bulmak ıcın bende ılan verıcem...
  • 20-09-2009, 03:55:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    aşmış adam varda maaştan haber verin arkadaşlar.
    birde genelleme yapmayın o biliyor bilmiyor diye
    sen bilmiyorsan sus otur.