Merhabalar arkadaşlar,
Yeni projem için İtem, Hesap, Epin Scripti yaptırmak istiyorum. Bakiye ve havuz vs sistemli. Örnek bir kaç site ileteceğim.
Tekliflerinizi bekliyorum.
İtem, Hesap, Epin Scripti Yaptırılacaktır
10
●201
- 17-06-2021, 12:15:51Öneriniz için teşekkür ederim. Seri ilan, havuz vs bir kaç eksiği olduğu için satın alım yapmadım hocam bende.kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2021, 12:51:35Teşekkür ederim etiket için 🥰kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Havuz ve kullanıcı konusuna gelirsek;
Bir sorun çıkmazsa iki ay içerisinde bu özellik eklenecek. Eğer size uygun bir şey bulamazsanız her zaman beklerim 😊 - 17-06-2021, 13:50:55https://www.r10.net/script-satisi/28...m-pron-v1.html tavsiye ederim hocam.
- 17-06-2021, 13:54:58Merhabalar,
Özel arayüz çizimi isterseniz sizin için modern ve dinamik bir arayüz çizimi yapabilirim; https://www.behance.net/metehanakdeniz
Arayüz ihtiyacınızın olup/olmadığını bilmediğim için, rahatsız etmemek adına detaylı bilgi iletmedim. PM iletirseniz detaylı bilgi verebilirim.
Çok iyi kalın. - 17-06-2021, 14:45:36Dilerseniz istediğiniz gibi, istediğiniz özelliklerde yazabilirim. Pm atarsanız detayları konuşabiliriz.
- 17-06-2021, 20:45:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.