Selamün aleyküm,
Sopyo,entegra vb.. web tabanlı entegrasyon tarzı hazır bir script mevcutmudur? Veya yazılmak istense fiyat maliyeti ne olur?
Web Tabanlı Entegrasyon Scripti Maliyeti
4
●68
- 27-03-2021, 16:49:21Üyeliği durdurulduEntegra .exe veriyor diye biliyorum. Ar-ge süreci çok maliyetli oluyor bu tür uygulamaların. İhtiyaca yönelik entegrasyon yapmak en güzeli. Maliyeti de şu olur demek çok zor. Elinizdeki yapıya göre fiyat değişir. Stok entegrasyonu, fiyat güncelleme, stok güncelleme, pazar yerinden mesaj, sipariş, iade, kargo bilgilerini çekme, panelden yönetme gibi işleri rayına oturtmak ve bunun mevcut sisteme göre yapmak son derece meşakkatli iş. Bu yüzden işinizi net olarak ifade etmenizi ona göre fiyat almanızı tavsiye ederim.
Biz kendi entegrasyonumuzu geliştirdik. Mevcut yapılar işimizi görmüyordu. Maliyeti de en çok ar-ge tarafında oluyor. Ne yapacağınızı öğrenmek, yapacağınız şeyden daha maliyetli.