ben coder olduğum halde yüz yüze görüşmeden kesinlikle iş yapmıyorum, internetten adamın biri gelse bana şu siteyi kodla dese şu kadar para vercem peşinat vercem dese dahi kabul etmiyorum siz site kodlatacaksınız adamı dahi tanımıyorsunuz. Bir iş yapıyorsanuz seneti sepeti olmalı 100 liralık iş olsa bile
geçmiş olsun diyorum arkadaşa
internetten ücretli olarak yaptırdığım ik işim değil. ilk kez böle oldu onda da dediğiniz gibi pek fazla araştırmadım daha doğrusu vaktim olmadı