istek: Okul Scripti
8
●1.471
- 23-11-2006, 16:46:11Üyeliği durdurulduSanırım php-nuke kurulu.mehmetali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2006, 09:33:26Php nuke kurmuişar ve karnem.net e üyelikle not sorgulamasını yapmışlar
hoş bişi. Mehmet ali sen nasıl bi şey yaptırmak istiyorsun. msnden konuşalım yapmaya çalışırız bişiler. edizduman@msn.com - 24-11-2006, 13:49:15Üyeliği durdurulduphp-nuke ne zaman asp olduBerkeSandal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben Okul Sitesi için php-nuke'yi önerebilirim. - 25-11-2006, 19:25:04Üyeliği durdurulduHiç bakmadım ki siteye girergirmez çıktımUgur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hoş bişi. Mehmet ali sen nasıl bi şey yaptırmak istiyorsun. msnden konuşalım yapmaya çalışırız bişiler. 