• 22-11-2006, 22:45:55
    #1
    arkadaşlar php tercihimdir.Okul scripti lazım..hazır bişeyler varsa elinizde yollarsanız sevinirim
  • 22-11-2006, 22:47:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    okul scripti nasıl oluyor.......

    Konuyu biraz açarsan sevinirim....
  • 23-11-2006, 01:02:24
    #3
    Eğer mümkünse örnek siteler vermen daha iyi olacaktır yada en azından ekran görüntüsü.
  • 23-11-2006, 16:07:54
    #4
    http://www.kirikkaleanadolulisesi.com/


    Gibi bişey arkadaşlar
  • 23-11-2006, 16:46:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    mehmetali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.kirikkaleanadolulisesi.com/
    Gibi bişey arkadaşlar
    Sanırım php-nuke kurulu.
  • 24-11-2006, 09:33:26
    #6
    Php nuke kurmuişar ve karnem.net e üyelikle not sorgulamasını yapmışlar hoş bişi. Mehmet ali sen nasıl bi şey yaptırmak istiyorsun. msnden konuşalım yapmaya çalışırız bişiler. edizduman@msn.com
  • 24-11-2006, 12:10:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    http://richtech.ca/seul/
  • 24-11-2006, 13:49:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    BerkeSandal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım php-nuke kurulu.
    php-nuke ne zaman asp oldu

    Ben Okul Sitesi için php-nuke'yi önerebilirim.
  • 25-11-2006, 19:25:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ugur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php-nuke ne zaman asp oldu
    Ben Okul Sitesi için php-nuke'yi önerebilirim.
    Hiç bakmadım ki siteye girergirmez çıktım