• 19-09-2020, 15:27:03
    #1
    Merhabalar,

    Elinde her şeyiyle hazır, kurulu olan varsa bana mesaj atabilir.

    *Sıfırdan kesinlikle yazdırmak istemiyorum.
    *Chevereto ya da codecanyon da istemiyorum.
  • 19-09-2020, 15:35:45
    #2
    Takip ediyorum izninizle
  • 19-09-2020, 17:26:58
    #3
    Tekbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip ediyorum izninizle
    Elbette, sorun değil.