• 19-10-2008, 13:09:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir Arkadaşla anlaştık ilgi için teşekkürler.
  • 20-10-2008, 20:04:24
    #2
    Hangi dilde yazdırdınız ?