Tesadüf en son açılan başlıkta da eksisozluk scrpti isteniyor. Konular karışmasın farklı başlık açayım.
Eksisozluk sistemi gibi olacak ama bazı küçük eklemeler yapacağız.
Bu eklentiler olmadan ki hali için fiyat tekliflerinizi pm le gönderebilirsiniz. Uygun bulduklarımla bu eklentiler için de görüşürüz.
Eksisozluk' ten Bana da Lazım
6
●465
- 12-10-2008, 19:32:02Üyeliği durdurulduİsterseniz scrtiptinizi bir hafta içinde teslim edebilirim. Sıfırdan yazarım.
- 14-10-2008, 14:19:34Üyeliği durdurulduvarmı demo yaptığınız işlerin?theapeiron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2008, 23:05:44Eposta Aktivasyonu Gerekmektephp var, demo var, demo için pm atınız.
- 16-10-2008, 15:15:5118 Mart Sozluk-Gerçek Fikirler demo sayfamdır,diğer başlığada yazmıştım.
referanslar ve ne gibi özelliklere sahip oldugu hakkında detaylı bilgi için pm atınız...