froNau adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iŞ Takip Script Yazabilecek ? [İstek]
22
●1.778
- 10-08-2008, 23:31:57Üyeliği durdurulduuzatmayalım... lütfen senin yaşında 18 yani ne gerek varfroNau adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2008, 04:22:32konuyu açan arkadaşım insanalara hitap şekline dikkat et biraz eyvallah, baba, birader ne bu sokak kahvesi mi burası ve okey mi oynuyoruz. ikincisi ise iş yaptırırken dikkat edin çok tutmayacaktır felan gibi sözler olmuyo emeğe saygı gösterin. Yaşın ufak daha öğreneceksin herşeyi...
- 11-08-2008, 05:29:46Oncelikle isleri ucuza yapmayan ve yapanlari desteklemeyen coder arkadaslara tesekkur ediyorum.Malum piyasa fake coder doldu..Adamin elinden gelse bi paket sigaraya basit denilen (icerik yonetim sistemi, uyelik sistemi vs vs) gibi seyleri yapacak.Bu isi yapan kisilerin kalitesi yuzunden bizim islerimiz bozuluyor kimse guvenerek is yapmiyor.Piyasayi oldurduler iyice para kazanamaz olduk..
Biraz kendinize onem verin.Eger siz bi veriyi sql kullanarak kayit edip cekebiliyorsaniz bu basit bi islem degildir deyin.Cunku musteriler sadece kullanmayi bilir.Yani en azindan boyle dusunun ki piyasa olmesin herkes kazansin..Cunku is verenlere gore hersey basittir..(sagolsun 50 100 ytl script yazanlar yada yazmaya calisanlar sayesinde bu durum oldu.)
Konuyu acan arkadasida report edin bi an once isi hallolsun
Polemige girmeyin cocukluguna verin.(Kimsenin yasi beni ilgilendirmez, bir insan egri oturup duzgun konusuyorsa adamdir.) - 11-08-2008, 10:15:58a Desek Küfür B Destek Kahveci.Bakıyorumda Bazıları Silver Ve Gold'lara Diş Geçiremiyor Gelip Bi Rütbesi OLmayanlara Geçiriyor.Birde İsterseniz İstediginiz Kadar - Rep Verin.Takdıgım hiç yok.herkes kendini ağa paşa demeye devam etsin.o yaş takıntılarınızı birgün gideririz rahat olsun herkes.hatamız varsa affola.önce insanlık nedir öğrenin.bunlardan madur kalmış bazı arkadaşlar pc başında pinekleye pinekleye.
