Merhaba arkadaşlar,
Elimde üyelerimin talep etmesi için yaptrıdığım php script var. Bunda kişi talep ediyor sonrasında yönetici bakıp verildi diyerek düşüm sağlıyor ve isteği istek yapılan il listesinde yeşil renge dönüştüyüroy diğer yöneticler verildiğini anlıyor.
Sorun: Talep edilmesinden sorun yok. Yönetici işlem yapıp verildi diyince sistem otomatik olarak isteği yeşile çevirmesi lazım. Lakin talep işlem yapılınca yapıldı diyor ama listede halen kırmızı da kalıyor. ctrl+f5 yapınca düzeldiği oluyor. Ben bunu yapmamalarını istiyorum sistem otomatik olarak yeşile döndürsün istiyorum.
Bunu yapan arkadaş parasını da vediğim halde cache den diyip geçiştirdi ve yapmadı. Xenforo alt yapısnı kullanıyor forum. Forum içinde sayfa yapıp iframe ile bu talep formunu entegre ettik.Forumun kendi cache sistemi filan var. Vds sunucu kullanıyorum.
Ücretli olarak yardımcı olabilecek arkadaşımızı arıyorum. Ayrıca yapılacak tüm projelerimde de onun çalışmak istiyorum. ESNAF olmanın ne demek olduğunu bilen işinin ciddiyetini bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim.
Teşekkürler
Özel Yazılan Scriptte Yenileme İşlemi?
4
●152
- 19-11-2018, 16:47:45