• 22-05-2008, 17:47:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar Proxy Sitem için Full tasarım yaptıracağım,bazı scriptler entegre ettirecegim..vs eğer ilgilenenler varsa referanslarıyla beraber p.m atsınlar
  • 22-05-2008, 17:53:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İlgili PM Gönderdim
  • 22-05-2008, 20:20:34
    #3
    pm attım

    iyi çalışmalar
  • 22-05-2008, 20:30:05
    #4
    Forumdan bir arkadaşla anlaştık..Gönderilen Tüm özel mesajlara da cevap attım.