• 22-02-2016, 18:33:08
    #1
    Merhaba,

    Bi rent a car sistemim var özel olarak @VuralComputer'a yaptırdığım fakat rezervasyonun saat ayarlamasını yapamamıştır.

    Konu ile alakalı detaylı bilgiler aşağıda belirtilmiştir.

    PHP dilinde yapılmış bir rezervasyon sistemidir bu rezervasyonun yapması gereken işlem alış tarihi ile bırakış tarihi arasındaki 3 saat geç bırakan rezervasyonlarda 1 gün fazla olarak hesaplayıp müşteriye o şekilde göstermesi.

    Örnek:

    22/02/2016 Tarihinde 08:00 Saatinde Alış

    23/02/2016 Tarihinde 08:00 Saatinde Bırakış

    Bu işlem 1 gündür şuan sistem bunu yapıyor, Bizim istediğimiz şöyle;


    22/02/2016 Tarihinde 08:00 Saatinde Alış

    23/02/2016 Tarihinde 11:00 Saatinde Bırakış

    Olduğu taktirde 3 saat geç bıraktığından 1 gün değil 2 gün olarak hesaplamasıdır.

    Bilgi ve tecrübesi olan arkadaşlar PM atarlarsa sevinirim.

    İyi satışlar.
  • 22-02-2016, 18:50:33
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kontrolunu php üzerinde mi js üzerinde mi sağlıyor ?
  • 22-02-2016, 18:56:44
    #3
    nanuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kontrolunu php üzerinde mi js üzerinde mi sağlıyor ?
    PHP üzerinden sağlıyor.
  • 22-02-2016, 19:18:34
    #4
    bunu yapamayan adam siteyi nasıl yapmış bitirmiş

    hocam özelden sitenizin adresini yazarmısınız.
  • 22-02-2016, 21:57:06
    #5
    merhaba; detayları iletirseniz yardımcı olurum.
  • 23-02-2016, 07:58:23
    #6
    İlgili arkadaşlara PM Gönderilmiştir.

    @Edemir şaşkınım bende.
  • 23-02-2016, 08:32:38
    #7
    AmazonGenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgili arkadaşlara PM Gönderilmiştir.

    @Edemir şaşkınım bende.
    asp.net olsaydı yardımcı olabilirdim fakat site dili php olduğu için yapabileceğim birşey yok.
  • 23-02-2016, 09:34:41
    #8
    Teşekkürler @Edemir
  • 23-02-2016, 11:15:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş hiç bir şey paylaşmadan yapmanızı bekliyor bunu göz önünde bulundurunuz.Acil dediği için hemen konuya girdim.Üslubu sakin ol önce oldu.Ben sakinim zaten sizin düşünmenize gerek yok.Size güvenmeden nasıl vereceğim bilgileri diyor.O zaman sayfaya eklersiniz r10 ticareti şu kadar olanlara iş verilecektir diye bizde konunuzu okumadan geçeriz. Ayıp. O kadar kişiye iş yaptım daha bu şekilde karşılık görmedim.Ayrıca ödemeyi sonra alacağımı da belirttim.

    Lütfen konuyu açarken dikkat edin.Bu şekil de sizi dinleyip sinirlenmemiş oluruz.