• 21-02-2016, 02:07:26
    #1
    Tek öğretmenin giriş yapıp canlı ders anlatacağı, üyelerin derse chat ile katılabileceği, tahminen anlık kullanıcı sayısı 20 yi geçmeyecek bir yapı olacak.

    Talep ettiğim sistemi şu resimle özetleyebilirim



    Görüldüğü gibi ekranın büyük kısmı pc'nin monitörünü yansıtıcak(resimdeki gibi bir dosyayı değil ekranı yansıtması 1.tercihimiz çünkü ders anlatırken grafik tablet ve kalem ile çözüm yapılacak) kalan kısımda küçük bir webcam görüntüsü ve sohbet alanı

    dakika alma vb özellikler gerekmiyor. üyelik aktifse yayına katılacak değilse katılmayacak

    Canlı yayın için Open Broadcaster Software veya benzeri bir program kullanılabilir. HD webcam' de kullanılabilir.


    fiyat tekliflerinizi pm gönderirseniz sevinirim.
  • 21-02-2016, 20:19:31
    #2
    c# yazılım dili ile harika bir program çıkarabiliriz. İlgilenirsen pm lütfen
  • 21-02-2016, 23:50:30
    #3
    pm gönderdim.
  • 22-02-2016, 10:15:38
    #4
    gelen pm leri değerlendiriyoruz, makul fiyat gönderen arkadaşlardan biri ile kısa süre sonra anlaşmayı planlıyoruz, 2-3 ay sonra çalışır bir sisteme ihtiyacımız olacak, bu esnada halen teklif almaya devam ediyoruz.

    Bir konuya değinmek istiyorum;
    çoğu kişi duymuştur, showencam gibi birden fazla modelin sunum yapabildiği ki onların modellerini bir öğretmene döndürebiliriz, tasarımı değiştirip kullanabiliriz. v5 sürümü 750 den satılıyor, forumda konusu var, kendi sitelerinden de görülebilir

    aklımızdan geçen rakamlar bu civarda, tekliflerini bu seviyede tutan arkadaşlar olmuş pm gönderenlerden,

    birde bunun 20 katı fiyat isteyenlerde olmuş, eminim yapacakları iş bunu haketmektedir ancak bizim o tarz bir yazılıma ihtiyacımız henüz yok, tek öğretmenden 3-4 öğretmene çıktığımızda kendilerine dönüş sağlayabiliriz.

    ilgi için teşekkür ediyorum;

    bir süre daha teklif almaya devam edeceğiz, bu arada uygun olduğunu düşündüğümüz arkadaşlardan detay almak için geri dönüşlere başladık.
  • 22-02-2016, 22:44:24
    #5
    o görüntüsünü koyduğunuz sistem adobe'nin ve yıllık lisans bedeli 7500 tl civarında. o kalitede bişeyi 750 tl ye yaptıramazsınız.