Merhaba.
Arkadaşlar şirket web sitesi üzerinden çalışanlar üye girişi yapıp
örn: ahmet mehmete word belgesi gönderebilicek. Mehmet üye girişi yaptığında ahmetin gönderdiği dosyayı indirebilcek.
diğer üyeler bu dosyayı göremicek ama.
birde herkesin görebileceği dosyalarda yüklenebilcek.
böyle bir script nedir kaça mal olur nasıl olur ?
firma içinde dosya gönder-al scripti
14
●581
- 10-02-2016, 21:57:20mesaj kutunuz dolu hocam açarsanız pm gönderebilirim.bilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2016, 22:08:32Üyeliği durdurulduIntranet üzerine web sitesi yapılabilir, talep ederseniz bununla ilgili projelendirme yapabilirizbilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2016, 22:24:28istediğiniz yazılım biraz daha fazlası ile elimizde mevcut. info@portakalyazilim.com.tr adresine yazarsanız konuşabiliriz.