• 01-04-2008, 12:49:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlara iyi çalışmalar diliyorum. Bu sıralar, yurtdışından ,ithal ettiğim ürün ile boğuşurken fazla bir zamanım kalmıyor. Zaten üstünde çalkıştığımız bir blog sistemi var, kalan zamanımızı da buna ayırıyoruz. Daha önceden çeşitli firmalara, kuruluşlara, kişilere iş yaptığımızdan sempatik davranışlarımızdan ötürü yine ayda ortalama 20 işe yakın iş gelmekte, ancak bunlardan bazılarını arkadaşlara yönlendirmek istiyoruz. Bu noktada, verebileceğimiz işleri, zamanında ve güvenli bir şekilde teslim etmek isteyen arkadaşlar var ise, Pm'den tel numarası bırakabilirler, yahut benden tel no'su isteyebilirler. Pm atarken, en az kodlamış olduğu, ve kendisine ait olan 3 sistemi ve örnek bir yönetim panelinin de örneğini verirse sevinirim.

    Şimdi ise, isteğime geliyorum :

    Bu hafta sonuna kadar bitirilmesi gerken bir okul projesi var. Proje kapsamında işte X okulunun tanıtımı flash olarak yapılacaktır.

    Olması Gerekenler :

    1. Hakkımızda/Tarihçe
    2. Eğitim Kadrosu
    3. Etkinlikler/Faaliyetler
    4. Basında Biz
    5. Kampüste Yaşam,
    6. Okul Birimleri ( Kütüphane, Spor Salonu vs)
    7. Duyurular
    8. Başarılarımız
    9. İletişim

    Site Flash olacaktır, panel vs gerek yok. İstenilen bütün materyaller mevcuttur, anlaşılması halinde, materyaller akşam 8 gibi teslim edilecek, çalışma da hafta sonu, Pazar günü teslim alıancaktır.

    Ücret bilgilerini, ister buradan, ister de Pm yoluyla belirtebilirsiniz. Değerlendirm iki şekilde olacaktır. İtrade ve demoları olan arkadaşlara yarısı peşin, yarısı iş bitiminde, itrade olmayan arkadaşlara ise, ücretleri iş bitiminde verilecektir. Asp olsa yahut php olsa kodlarım diye de boş yere spam kasmayın.

    çalışmalarınızda başarılar dilerim arkadaşlar..
  • 03-04-2008, 17:45:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    suvarimx rumuzlu üye ile anlaşılmıştır, arkadaşa çalışmalarında başarılar dilerim.
  • 20-04-2008, 11:27:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dogu_Bey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suvarimx rumuzlu üye ile anlaşılmıştır, arkadaşa çalışmalarında başarılar dilerim.
    Arkadaşın işi tamamlandı.
  • 20-04-2008, 15:42:22
    #4
    ödeme almadan mı siteyi yaptın süvarim ? ön ödeme almadan çalışmamak laızm.
  • 20-04-2008, 16:15:13
    #5
    bende buna benzer birkaç kez yaşamıştım, senin adına üzüldüm, böyle olaylardan sonra biraz daha temkinli olmayı öğreniyor insan..
  • 20-04-2008, 16:17:47
    #6
    freelance konusunda önceleri birkaç site vardı. paranızı tutuyor ve iş bitiminde %10 alıp teslim ediliyor. Buna benzer bir sistem şart gibime geliyor
  • 20-04-2008, 20:16:10
    #7
    suvarimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın işi tamamlanmasına karşın ödeme yapılmamıştır!
    kendisine itrader vererek insanları yanılgıya düşürdüğüm için özür dilerim. Nasıl silineceğini bilsem sileceğim. Ayrıca bu konu hakkında detaylı bilgilendirme yapacağım.

    Gecmis olsun insallah bi daha basina gelmez webmasterlardan herşey istenir parasiyla yaptiriyorlarya sanki satin aldiqini zannederler iş biter para dersin bu gun yarın bugun yarin ben direk senetle calisiyorum 3. günü gozunun yasına bakmayacaksin direkt icraa
  • 21-04-2008, 14:57:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    dogu_bey mağduryeti giderdi. Kendisine verdiğim itrader ı hak ettiğini gösterdi içim rahat. Teşekkür ediyorum.
  • 22-04-2008, 00:01:20
    #9
    arkasını bırakmaman güzel. birilerinden hesabını sormak laızm tabiki. hiç olmaıd okul müdürü bunu üstlenir.