• 19-03-2008, 02:45:45
    #1
    Evet arkadaşlar bot yazdırılacak entegre edilecek script benimdir.
    Yaparım dien varsa demoları ile pm atarlarsa sevinirim..

    Bot yazılacak Site adresi : ShareX.Net Program Arşivi
    Bot'un yazılacağı kodlama dili ise Php
  • 19-03-2008, 12:04:37
    #2
    Botun yazılacağı site adresi ne ?
  • 19-03-2008, 19:02:51
    #3
    @Besiroglununda dedii gibi botun yazılacağı site adresi ve hangi dille istediğinizi yazarsanız yardımcı olabiliriz..
  • 19-03-2008, 19:07:44
    #4
    Demo ve hangi dille yazılacağını ekledim.
  • 20-03-2008, 00:45:23
    #5
    Aradığım Coder bulundu.